Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je plaatst snel en gemakkelijk een bestelling bij Schroef.nl.

  • Vind de schroeven en/of gereedschappen die je wilt bestellen;
  • Klik op de hoeveelheid die je wilt bestellen, door op de + en/of - knip te klikken.
  • Klik op “Add to Cart” om het product aan je winkelwagen toe te voegen.
  • Ga naar je winkelwagen door rechts bovenin het scherm op het winkelwagen icoon te klikken.
  • Controleer uw bestelling en pas eventueel de hoeveelheden nog aan. Ben je tevreden met de inhoud van je winkelwagen? Klik dan op “Ga naar checkout”.
  • Voer je gegevens in en klik op “Next”.
  • Als laatste geef je aan hoe je wilt betalen. Je kunt de bestelling nu afronden.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?

ls je bestelling nog niet verzonden en/of betaald heeft, dan is het nog mogelijk om je bestelling aan te passen. Dit kun je doen door naar je winkelmandje te gaan en daar de aantallen te wijzigen of producten te verwijderen.
Is uw bestelling al naar ons verzonden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat er mogelijk is met betrekking tot het wijzigen van je bestelling. Als je je bestelling wilt wijzigen, dan raden wij aan om te bellen zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen. Je kan ons bereiken op +31(0)522 -252847.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan je bestelling betalen met iDeal, CreditCard of Paypal. Na ontvangst van je bestelling ontvang je van ons een bestelbevestiging op je email.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn in euro en inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling ontvangen hebben, gaan wij deze direct inpakken. Je ontvangt je artikelen 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, indien de bestelde artikelen voorradig zijn. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op.

Betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen tot € 50,- bedragen de verzendkosten € 5,60. Bij bestellingen boven € 50,- is de verzending gratis.

Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle artikelen die je bij ons koopt. Volgens de wet heb je recht op een deugdelijk product, als je iets koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of - bij normaal gebruik - moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is een product niet goed, dan gaat Schroef.nl samen met jou op zoek naar een oplossing. Neem hiervoor contact met ons op.

Zijn mijn gegevens veilig?

Wanneer je een bestelling plaatst bij Schroef.nl, worden je gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling kunt je jouw bestelling retouren, zonder opgave van redenen. Het aankoopbedrag maken wij, na ontvangst van je retour, terug over op je rekening. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Voor de gehele retourprocedure, verwijzen wij je graag naar ons Retour pagina

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij je zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor je op.
Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen je snel verder.