Veelgestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst snel en gemakkelijk een bestelling bij Schroef.nl.

  • Vindt de schroeven en/of gereedschappen die u wilt bestellen;
  • Klik op de hoeveelheid die u wilt bestellen, door op de + en/of - knip te klikken.
  • Klik op “Add to Cart” om het product aan uw winkelwagen toe te voegen.
  • Ga naar uw winkelwagen door rechts bovenin het scherm op het winkelwagen icoon te klikken.
  • Controleer uw bestelling en pas eventueel de hoeveelheden nog aan. Bent u tevreden met de inhoud van uw winkelwagen? Klik dan op “Ga naar checkout”.
  • Voer uw gegevens in en klik op “Next”.
  • Als laatste geeft u aan hoe u wilt betalen. U kunt de bestelling nu afronden.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?

ls u uw bestelling nog niet verzonden en/of betaald heeft, dan is het nog mogelijk om uw bestelling aan te passen. Dit kunt u doen door naar uw winkelmandje te gaan en daar de aantallen te wijzigen of producten te verwijderen.
Is uw bestelling al naar ons verzonden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij wat er mogelijk is met betrekking tot het wijzigen van uw bestelling. Als u uw bestelling wilt wijzigen, dan raden wij aan om te bellen zodat we u zo snel mogelijk verder kunnen helpen. U kunt ons bereiken op +31(0)522 -252847.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, CreditCard of Paypal. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van ons een bestelbevestiging op uw email.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn in euro en inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, gaan wij deze direct inpakken. U ontvangt uw artikelen 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, indien de bestelde artikelen voorradig zijn. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

Betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen tot € 50,- bedragen de verzendkosten € 5,60. Bij bestellingen boven € 50,- is de verzending gratis.

Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle artikelen die u bij ons koopt. Volgens de wet heeft u recht op een deugdelijk product, als u iets koopt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of - bij normaal gebruik - moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is een product niet goed, dan gaat Schroef.nl samen met u op zoek naar een oplossing. Neem hiervoor contact met ons op.

Zijn mijn gegevens veilig?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Schroef.nl, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling retouren, zonder opgave van redenen. Het aankoopbedrag maken wij, na ontvangst van uw retour, terug over op uw rekening. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Voor de gehele retourprocedure, verwijzen wij u graag naar ons Retour pagina

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat de producten beschadigd bij u zijn aangekomen! Wij lossen dit graag voor u op.
Neem via het contactformulier of telefoon contact met ons en wij helpen u snel verder.